فلسفه و نين جوتسو

هنر نينجوتسو ، مجموعه اي از دانش ها و رموزي است كه اساس برخورد نينجاها بازندگي ادراك ( مسائل ) و پيشگيري ازخطر را تشكيل مي دهد.

نينجوتسو ، علاوه بر يك سيستم وارد آوردن ضربات فيزيكي به منظور انجام عمليات اطلاعاتی و رزمي چیریکی ، يك روش كلي زندگي است كه در آن كليه جنبه هاي وجودي دنياي اطراف ما، تمام سطوح ومراتب آگاهي و چشم انداز كلي ادراك فرد ، باهم تركيب گرديده اند تا حيات شخص را با توجه و براساس گردش كلي جهاني كه ما در آن زندگي ميكنيم و هماهنگ با آن ، معني ببخشد .

يك نينجا ، مسئله و موضوع كنار آمدن باعالم و جود را به 3 شيوه و طريق ، تجسم عيني مي بخشد ...

ادامه مطلب

نوشته شده توسط علیرضا توکلی در سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,

و ساعت 10:40

کوبودو جوتسو

در سال ۱۴۴۷ ژاپن یک قوم متحد نبود جمعیت ژاپن به گروه های مختلف تقسیم می شد که مالکان زمینها ، فرماندهان شکست خورده از جنگهای داخلی وثروتمندان سود جویی که تشنه قدرت بودند رهبری این گروه را بر عهده داشتند. در چنین جنگ و ستیز مداوم بود که هنر « کوبودوجوتسو » به جوانان آموخته می شد.

هنر کوبودوجوتسو در آن زمان در جنگلها وفضاهای آزاد به علاقه مندان آموزش داده داده می شد و استادان این هنر آن را در سینه محفوظ داشته وبه نسلهای بعدی انتقال می دادند.

- بر روی ادامه کلیک کنید ..

ادامه مطلب

نوشته شده توسط علیرضا توکلی در سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,

و ساعت 10:36

هاتوری هانزو Hattori Hanzo

هاتوری هانزو   服部半蔵 متولد ۱۵۴۲  و وفات ۱۵۹۶  را شاید بتوان پرآوازه ‌ترین شمشیرساز و استاد هنرهای رزمی ژاپنی تا به امروز نامید. از زندگی وی داستان‌های زیادی روایت شده‌است که بیشتر مبنایی تخیلی دارند، در این داستان‌های حماسی وی رییس گروه بسیار معروفی از نینجاهای ژاپنی بوده که برای مردم فقیر می‌جنگیدند.

ادامه مطلب

نوشته شده توسط علیرضا توکلی در سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,

و ساعت 10:34

تلفن سنسی امیر لولاکی

سنسی امیر لولاکی

09133693935

نوشته شده توسط علیرضا توکلی در پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:,

و ساعت 23:11